Gra o tematyce naruto
Techniki rangi D
Daitoppa
Ranga: D
Chakra: 300
Atak: 100
Opis: Podmuch powietrza wypuszczany z ust. Nie jest to do końca technika ofensywna , raczej przeszkadzająca. Dzięki temu jutsu możemy co najwyżej zwalić przeciwnika z nóg lub stworzyć zasłonę z tego co leży na ziemi by gdzieś się schować.
Renkuudan
Ranga: D
Chakra: 400
Atak : 500
Opis: Technika podobna do Endana czy Teppoudama tym razem jest to kula powietrza.
Techniki rangi C
Mugen Sajin Daitoppa
Ranga: C
Chakra: 800
Atak : 500
Opis: Ulepszona wersja Daitoppa. Jest to podmuch wiatru wymieszany z piaskiem który wypuszczamy z ust. W przeciwieństwie do swojej pierwotnej wersji ten podmuch jest w stanie zabić.
Kazekaeshi
Ranga: C
Chakra: 1000
Atak : 1500
Opis: Wymaga wachlarza ! Wytwarzamy dzięki naszej chakrze dosyć spore tornado które może poważnie zranić przeciwnika. Możemy tym tornadem sterować w dowolny sposób jednak nie możemy go oddalić na zbyt dużą odległość.
Kaiten Shuriken
Ranga: C
Chakra: 150 x 1
Atak: zależy od użytej broni
Opis: Dzięki specjalizacji panowania nad wiatrem ( Fuuton) możemy kierować w dowolny sposób wyrzuconymi shurikenami. Ilość wyrzuconych przez nas broni zależy tylko od nas , każdym można sterować z osobna. Przeciwnik może przerwać tą technikę jedynie poprzez uderzenie wykonującego te jutsu. Shurikeny kierujemy obiema rękami !
Techniki rangi B
Dai Kamaitachi
Ranga: B
Chakra: 3000
Atak : 5000
Opis: Wymaga wachlarza! Ulepszona wersja Kamaitachi no Jutsu. Używając wachlarza oraz chakry wytwarzamy silny podmuch wiatru którym możemy dowolnie sterować .Ten podmuch jest w stanie pociąć najgrubsze drzewa bez większego problemu , co dopiero człowieka.
Kazekiri
Ranga: B
Chakra: 700 x 1
Atak : 500 x 1
Opis: Jutsu podobne do Chidori Senbon jednak te strzały są większe i wykonane z powietrza.
Kaze no Yaiba
Ranga: B
Chakra: 5000
Atak : 10000
Opis: Dzięki temu jutsu nasza ręka zyskuje "przedłużenie" z wiatru przypominające ostry miecz. Jest to technika podobna do Mizukuri no Yaiba jednak nie jest ona tak samo trwała , dokładniej po jednym ataku znika . Najbardziej przydaje się by pokonać jakiegoś kozaka gdyż znika po jednym uderzeniu które w zupełności wystarczy.
Techniki rangi A
Atsugai
Ranga: A
Chakra: 8000
Atak : 8000
Opis: Z naszej buzi wylatuje z dużą szybkością ogromna ilość powietrza która możemy rozkruszyć nawet skałę. Bez problemu zabija przeciwników , jednak działa tylko na bliską odległość.
Kirikirimai
Ranga: A
Chakra: 10000
Atak : 10000
Opis: Wymaga wachlarza ! Naznaczamy wachlarz swoją krwią dzięki czemu możemy przywołać łasicę Kamaitachi która wytwarza ogromny podmuch wiatru który tnie wszystko na plasterki bez problemu . Podmuch wytworzony przez Kamaitachi ma duży zasięg i działa na raz we wszystkie strony jednak możemy nim manipulować w dowolny sposób.
Reppushou
Ranga: A
Chakra: 25000
Atak: 15000
Opis: Technika Peina. Po wykonaniu pieczęci wybranego przeciwnika przebija strumień powietrza . Efekt podobny jak przebicie mieczem , jednak jest niewidzialny i działa na większą odległość.
Techniki rangi S
Homura Ibuki no Jutsu (Moja własna nazwa! )
Ranga: S
Chakra: 320
Opis:Wymaga Specjalizacji Katon ! Wypuszczamy w buzi na raz dwa pociski , ognia i powietrza. Dzięki naszej chakrze łączą się one w locie . Przy uderzeniu w cel mieszanka tworzy ogromny wybuch mogący zabić setki osób na raz.
Gufuu Suika no Jutsu
Ranga: S
Chakra: 500
Opis: Wymaga Specjalizacji Suiton ! Połączenie dwóch technik. Wpierw wytwarzamy Rasengana po czym wypluwamy z buzi dużą ilość wody i dzięki naszej chakrze łączymy to w ogromne wodne tornado które jak normalne wszystko niszczy i rozrywa na swojej drodze a te dodatkowo jeszcze zalewa wodą . Tym wodnym tornadem możemy sterować jak nam się tylko zechcę .
Kage wioski ukrytej w liściach
CH = 50 000
HP = 38 000
Klan = Senju
Złoto = 200 000
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jutsu:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ekwipunek : 3 kunaie , 3 shirukeny
Artefakty :
Atrybuty :
Celność - 10
Szybkość -20
Zręczność -10
Reakcja - 20
Offline