Gra o tematyce naruto
Techniki rangi E i D
Nawanuke no Jutsu
Ranga:E
Chakra:100
Opis:Jutsu pozwalające uwolnić się, kiedy jest się związanym.
Bikou Ninjutsu
Ranga: E
Chakra: 150
Opis: Technika polegająca na śledzeniu przeciwnika bedąc niezauważonym i wykorzystując przedmioty z najbliższego otoczenia. Po prostu wybieramy przedmiot, z pomocą którego się ukrywamy i wzmacniamy nasze ukrycie techniką.
Bunshin no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 300 x 1 klon
Opis: Tworzymy dowolną ilość klonów ograniczoną jedynie ilością naszej chakry. Klony wyglądają identycznie jak my, poruszają się tak jak tego chcemy, ale nie mogą atakować, ani wykonywać żadnej czynności typu: podnoszenie, rzucanie itp. ponieważ nie mają cielesnej formy. Po zaatakowaniu ich natychmiast znikają.
Henge no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 300
Opis: Technika polega na zamienieniu siebie w dowolny przedmiot/osobę. Technika przestaje działać w momencie podjęcia jakiejś akcji typu atak/obrona. Doskonały sposób na zaskoczenie przeciwnika.
Kage Shuriken no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 300
Opis: technika wymaga posiadania Shurikena Demona Wiatrów ! Technika polega na rzuceniu wymienionym wcześniej shurikenem w przeciwnika, ukrywając jednocześnie w jego cieniu drugi shuriken, który może zaskoczyć nieostrożnego przeciwnika.
Kai
Ranga: D
Chakra: 250
Opis: Technika, której skutkiem jest usunięcia GenJutsu lub podobnych do GenJutsu technik. Nim silniejszy użytkownik, tym mocniejszy efekt. Technikę można używać na sobie, jak i na innych.
Kakuremino no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 100
Opis: Technika polega na ukryciu się za pomocą specjalnego koca, który zlewa się z otoczeniem.
Kawarimi no Jutsu
Ranga: E
Chakra: 300
Opis: Technika polega na podmianie naszego ciała z dowolnym dość dużym przedmiotem, który będzie je imitował (np. kłodą). W czasie kiedy wróg będzie atakował podstawiony falsyfikat, my możemy próbować zaskoczyć go z innej strony. Technika przestaje działać w momencie gdy podstawiony przedmiot zostanie zaatakowany.
Oboro Bunshin no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 300 x 1 klon
Opis: Technika polegająca na stworzeniu klonów, które podobnie jak w przypadku Bunshin no Jutsu nie mogą atakować, jednak są niezniszczalne. Technika utrzymuje się przez 3 kolejki (łącznie z tą w której tworzymy klony).
Oiroke no jutsu
Ranga: E
Chakra: 250
Opis: Zamieniamy się w piękną, nagą kobietę, co potrafi zdekoncentrować najtwardszego nawet wojownika. Technika działa tylko na przedstawicieli płci męskiej.
Shunshin no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 300
Opis: Technika polega na "teleportacji" w niezbyt odległe miejsce.
Techniki o randze C
Chakra Kyuuin
Ranga: C
Chakra: 100
Opis: Kładziemy dłoń na głowie przeciwnika w każdej rundzie zabierając mu 10 punktów chakry. Jako Jounin i Sannini zabieramy 20 punktów, a jako kage 30 punktów na rundę. Przeciwnik ma utrudnioną obronę z powodu nagłego ubytku chakry. W przypadku złapania klona czerpiemy 5 punktów chakry, a klon znika (nawet Oboro Bunshin).
Kawara Shuriken
Ranga: C
Chakra: 100 x 1 przedmiot
Opis: Używamy pobliskich niewielkich przedmiotów jako shurikenów. Nie rzucamy nimi siła mięśni tylko za pomocą chakry. Oszczędzamy przy tym broń uzyskując wcale nie gorszy efekt.
Soushuuha
Ranga: C
Chakra: 200
Opis: Dzięki temu Jutsu mamy kontrolę nad wszystkimi wyrzuconymi w tej kolejce shurikenami. Możemy kontrolować ich lot, jednak kiedy dotrą do celu tracimy nad nimi kontrolę niezależnie od tego czy trafią skutecznie, czy zostaną sparowane.
Rendan
Ranga: C
Chakra: 700
Atak : 1000
Opis: Combo pięciu dowolnie wybranych przez nas uderzeń fizycznych (kopnięć, uderzeń pięścią itp.). Tworzymy własne kombo, zamieszczamy jego opis w sygnaturze i możemy z niego korzystać jako "Nick Rendan", gdzie zamiast Nick wpisujemy swoje imię(nick z forum).
Techniki o randze B
Chakra no Tate
Ranga: B
Chakra: 900
Opis: Użytkownik tworzy przed sobą tarczę z chakry, którą wypuszcza z dłoni. Tarcza jest wyjątkowo solidna i nie sposób jej przebić. Technika jest aktywna tylko w czasie jej użycia, czyli przez jedną rundę (wtedy, kiedy ją tworzymy).
Doku Kiri
Ranga: B
Chakra: 1000
Atak : 1000 oraz paraliżuje na 3 tury
Opis: Użytkownik wypuszcza z ust chmurę trującego dymu, która zasłania pole walki, a także może zatruć przeciwnika, utrudniając mu walkę, paraliżując go lub nawet zabijając.
Kekkai Houjin
Ranga: B
Chakra: 300 x 1 notka
Opis: Technika wymaga posiadania co najmniej 3 wybuchowych notek ! Zaawansowana sztuka tworzenia pułapek polegająca na umieszczeniu kilku wybuchających notek i stworzeniu między nimi wielokąta, który ulegnie eksplozji jeśli tylko ktoś w niego wejdzie. Wielokąt może mieć dowolny kształt, a jego wierzchołki znajdują się w punktach przyklejenia notek.
Rashoumon
Ranga:B
Chakra:5000
Opis:Technika przywoływania stosowana przez Orochimaru i jego podwładnych. Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią. Jak powiedział sam Sakon, jest to "Ostateczna obrona Orochimaru"
Shūshagan no Jutsu
Ranga:B
Chakra:1000
Opis:Technika pozwalająca użytkownikowi zdjąć twarz innej osobie.Dodatkowo posiada się głos ofiary.
Techniki o randze A
Shihouhappou Shuriken
Ranga: A
Chakra: 700 + chakra z Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Jutsu wymaga wykonania wcześniej techniki Tajuu Kage Bunshin no Jutsu ! Technika polega na wykorzystaniu dużej liczby posiadanych klonów, okrążeniu przeciwnika i rzuceniu shurikena przez każdego z klonów jednocześnie.
Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 700 x 10 shurikenów
Opis: Rzucamy jednym shurikenem w stronę przeciwnika, a następnie za pomocą tej techniki tworzymy fizyczne klony tego shurikena, skutkiem czego atakujemy przeciwnika całą ich chmurą.
Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 1500 x 20 klonów
Opis: Technika identyczna jak Kage Bunshin no Jutsu, jednak w tym przypadku tworzymy o wiele więcej klonów.
Sanjuu Rashoumon
Ranga:A
Chakra:12000
Opis:Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. Jedynie techniki o naprawdę ogromnej mocy (jak np. te używane przez Jinchuuriki, kiedy pożyczają chakrę od demonów zapieczętowanych w ich wnętrzu) potrafią sforsować tą obronę, chociaż i tutaj często jest bardzo ciężko tego dokonać.
Techniki o randze S
Hiraishin no Jutsu
Ranga:S
Chakra:4000
Działa przez 5 tór
Opis:Technika stworzona przez Minato Namikaze dzięki której zyskał przydomek "Żółty Błysk Konohy". Jutsu te pozwala użytkownikowi poruszać się na dużej odległości z ultra szybkością. Technika ta jest porównywalna z Shunshin no Jutsu jednak szybkość jest znacznie lepsza. Dodatkowo nie powoduje żadnych dźwięków i nie wytwarza żadnego dymu,pozwalając użytkownikowi na pojawienie się niezauważonym.
Kage wioski ukrytej w liściach
CH = 50 000
HP = 38 000
Klan = Senju
Złoto = 200 000
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jutsu:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ekwipunek : 3 kunaie , 3 shirukeny
Artefakty :
Atrybuty :
Celność - 10
Szybkość -20
Zręczność -10
Reakcja - 20
Offline