YONDAIME

Gra o tematyce naruto

Ogłoszenie

Jesteś grafikiem?? Znasz się na rzeczy?? Zrób logo na strone. Za dobre logo daje range chunina.

#1 2008-05-17 11:44:13

Yondaime

http://i27.tinypic.com/15mias9.png

5506292
Call me!
Zarejestrowany: 2008-05-05
Posty: 196
Punktów :   

Inne


Techniki rangi E i D

Nawanuke no Jutsu
http://i32.tinypic.com/a9xo5g.jpg
Ranga:E
Chakra:100
Opis:Jutsu pozwalające uwolnić się, kiedy jest się związanym.

Bikou Ninjutsu
http://img520.imageshack.us/img520/5853/bikouajg6.jpg
Ranga: E
Chakra: 150
Opis: Technika polegająca na śledzeniu przeciwnika bedąc niezauważonym i wykorzystując przedmioty z najbliższego otoczenia. Po prostu wybieramy przedmiot, z pomocą którego się ukrywamy i wzmacniamy nasze ukrycie techniką.

Bunshin no Jutsu
http://img158.imageshack.us/img158/1929/bunshinbvo1.jpg
Ranga: E
Chakra: 300 x 1 klon
Opis: Tworzymy dowolną ilość klonów ograniczoną jedynie ilością naszej chakry. Klony wyglądają identycznie jak my, poruszają się tak jak tego chcemy, ale nie mogą atakować, ani wykonywać żadnej czynności typu: podnoszenie, rzucanie itp. ponieważ nie mają cielesnej formy. Po zaatakowaniu ich natychmiast znikają.

Henge no Jutsu
http://i25.tinypic.com/5zmvsg.jpg
Ranga: E
Chakra: 300
Opis: Technika polega na zamienieniu siebie w dowolny przedmiot/osobę. Technika przestaje działać w momencie podjęcia jakiejś akcji typu atak/obrona. Doskonały sposób na zaskoczenie przeciwnika.

Kage Shuriken no Jutsu
http://img512.imageshack.us/img512/2999/kageshurikenbur0.jpg
Ranga: D
Chakra: 300
Opis: technika wymaga posiadania Shurikena Demona Wiatrów ! Technika polega na rzuceniu wymienionym wcześniej shurikenem w przeciwnika, ukrywając jednocześnie w jego cieniu drugi shuriken, który może zaskoczyć nieostrożnego przeciwnika.

Kai
http://img509.imageshack.us/img509/8696/kaiur3.jpg
Ranga: D
Chakra: 250
Opis: Technika, której skutkiem jest usunięcia GenJutsu lub podobnych do GenJutsu technik. Nim silniejszy użytkownik, tym mocniejszy efekt. Technikę można używać na sobie, jak i na innych.

Kakuremino no Jutsu
http://img403.imageshack.us/img403/9561/kakureminoboa7.jpg
Ranga: E
Chakra: 100
Opis: Technika polega na ukryciu się za pomocą specjalnego koca, który zlewa się z otoczeniem.

Kawarimi no Jutsu
http://img63.imageshack.us/img63/2052/kawarimivc4.jpg
Ranga: E
Chakra: 300
Opis: Technika polega na podmianie naszego ciała z dowolnym dość dużym przedmiotem, który będzie je imitował (np. kłodą). W czasie kiedy wróg będzie atakował podstawiony falsyfikat, my możemy próbować zaskoczyć go z innej strony. Technika przestaje działać w momencie gdy podstawiony przedmiot zostanie zaatakowany.

Oboro Bunshin no Jutsu
http://img120.imageshack.us/img120/1771/oborobunshinlj9.jpg
Ranga: D
Chakra: 300 x 1 klon
Opis: Technika polegająca na stworzeniu klonów, które podobnie jak w przypadku Bunshin no Jutsu nie mogą atakować, jednak są niezniszczalne. Technika utrzymuje się przez 3 kolejki (łącznie z tą w której tworzymy klony).

Oiroke no jutsu
http://img103.imageshack.us/img103/2803/oirokeqr1.jpg
Ranga: E
Chakra: 250
Opis: Zamieniamy się w piękną, nagą kobietę, co potrafi zdekoncentrować najtwardszego nawet wojownika. Technika działa tylko na przedstawicieli płci męskiej.


Shunshin no Jutsu
http://img338.imageshack.us/img338/2222/shunshincq4.jpg
Ranga: D
Chakra: 300
Opis: Technika polega na "teleportacji" w niezbyt odległe miejsce.


Techniki o randze C

Chakra Kyuuin
http://i26.tinypic.com/35aixpz.jpg
Ranga: C
Chakra: 100
Opis: Kładziemy dłoń na głowie przeciwnika w każdej rundzie zabierając mu 10 punktów chakry. Jako Jounin i Sannini zabieramy 20 punktów, a jako kage 30 punktów na rundę. Przeciwnik ma utrudnioną obronę z powodu nagłego ubytku chakry. W przypadku złapania klona czerpiemy 5 punktów chakry, a klon znika (nawet Oboro Bunshin).

Kawara Shuriken
http://img267.imageshack.us/img267/970/kawarabpw5.jpg
Ranga: C
Chakra: 100 x 1 przedmiot
Opis: Używamy pobliskich niewielkich przedmiotów jako shurikenów. Nie rzucamy nimi siła mięśni tylko za pomocą chakry. Oszczędzamy przy tym broń uzyskując wcale nie gorszy efekt.

Soushuuha
http://img214.imageshack.us/img214/1174/soushuuhabem5.jpg
Ranga: C
Chakra: 200
Opis: Dzięki temu Jutsu mamy kontrolę nad wszystkimi wyrzuconymi w tej kolejce shurikenami. Możemy kontrolować ich lot, jednak kiedy dotrą do celu tracimy nad nimi kontrolę niezależnie od tego czy trafią skutecznie, czy zostaną sparowane.

Rendan
http://img208.imageshack.us/img208/5389/narutorendanpo5.jpg
Ranga: C
Chakra: 700
Atak : 1000
Opis: Combo pięciu dowolnie wybranych przez nas uderzeń fizycznych (kopnięć, uderzeń pięścią itp.). Tworzymy własne kombo, zamieszczamy jego opis w sygnaturze i możemy z niego korzystać jako "Nick Rendan", gdzie zamiast Nick wpisujemy swoje imię(nick z forum).


Techniki o randze B

Chakra no Tate
http://img529.imageshack.us/img529/4059/chakratatebpv4.jpg
Ranga: B
Chakra: 900
Opis: Użytkownik tworzy przed sobą tarczę z chakry, którą wypuszcza z dłoni. Tarcza jest wyjątkowo solidna i nie sposób jej przebić. Technika jest aktywna tylko w czasie jej użycia, czyli przez jedną rundę (wtedy, kiedy ją tworzymy).

Doku Kiri
http://img399.imageshack.us/img399/641/dokukirijp0.jpg
Ranga: B
Chakra: 1000
Atak : 1000 oraz paraliżuje na 3 tury
Opis: Użytkownik wypuszcza z ust chmurę trującego dymu, która zasłania pole walki, a także może zatruć przeciwnika, utrudniając mu walkę, paraliżując go lub nawet zabijając.

Kekkai Houjin
http://img453.imageshack.us/img453/2088/ketsukaibsj7.jpg
Ranga: B
Chakra: 300 x 1 notka
Opis: Technika wymaga posiadania co najmniej 3 wybuchowych notek ! Zaawansowana sztuka tworzenia pułapek polegająca na umieszczeniu kilku wybuchających notek i stworzeniu między nimi wielokąta, który ulegnie eksplozji jeśli tylko ktoś w niego wejdzie. Wielokąt może mieć dowolny kształt, a jego wierzchołki znajdują się w punktach przyklejenia notek.

Rashoumon
http://i28.tinypic.com/ofzfo9.jpg
Ranga:B
Chakra:5000
Opis:Technika przywoływania stosowana przez Orochimaru i jego podwładnych. Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią. Jak powiedział sam Sakon, jest to "Ostateczna obrona Orochimaru"

Shūshagan no Jutsu
http://www.senpuu.net/fotki/tech/shousha.gif
Ranga:B
Chakra:1000
Opis:Technika pozwalająca użytkownikowi zdjąć twarz innej osobie.Dodatkowo posiada się głos ofiary.


Techniki o randze A

Shihouhappou Shuriken
http://img509.imageshack.us/img509/134/shihouhappoubhu4.jpg
Ranga: A
Chakra: 700 + chakra z Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Jutsu wymaga wykonania wcześniej techniki Tajuu Kage Bunshin no Jutsu ! Technika polega na wykorzystaniu dużej liczby posiadanych klonów, okrążeniu przeciwnika i rzuceniu shurikena przez każdego z klonów jednocześnie.

Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
http://img510.imageshack.us/img510/3695/shurikenbunshinbgv4.jpg
Ranga: A
Chakra: 700 x 10 shurikenów
Opis: Rzucamy jednym shurikenem w stronę przeciwnika, a następnie za pomocą tej techniki tworzymy fizyczne klony tego shurikena, skutkiem czego atakujemy przeciwnika całą ich chmurą.

Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
http://img523.imageshack.us/img523/194/tajuukageix9.jpg
Ranga: A
Chakra: 1500 x 20 klonów
Opis: Technika identyczna jak Kage Bunshin no Jutsu, jednak w tym przypadku tworzymy o wiele więcej klonów.

Sanjuu Rashoumon
http://i26.tinypic.com/160509l.jpg
Ranga:A
Chakra:12000
Opis:Niewyobrażalnie potężna technika defensywna. Podczas gdy zwykły Rashoumon nosił nazwę „Ostatecznej Obrony”, ta jest z kolei kilka razy silniejsza od swojego poprzednika. Polega na przywołaniu trzech monumentalnych bram, przez które praktycznie nie da się przebić. Jedynie techniki o naprawdę ogromnej mocy (jak np. te używane przez Jinchuuriki, kiedy pożyczają chakrę od demonów zapieczętowanych w ich wnętrzu) potrafią sforsować tą obronę, chociaż i tutaj często jest bardzo ciężko tego dokonać.


Techniki o randze S

Hiraishin no Jutsu
http://i30.tinypic.com/243oj1s.jpg
Ranga:S
Chakra:4000
Działa przez 5 tór
Opis:Technika stworzona przez Minato Namikaze dzięki której zyskał przydomek "Żółty Błysk Konohy". Jutsu te pozwala użytkownikowi poruszać się na dużej odległości z ultra szybkością. Technika ta jest porównywalna z Shunshin no Jutsu jednak szybkość jest znacznie lepsza. Dodatkowo nie powoduje żadnych dźwięków i nie wytwarza żadnego dymu,pozwalając użytkownikowi na pojawienie się niezauważonym.


Kage wioski ukrytej w liściach

CH = 50 000
HP = 38 000
Klan = Senju
Złoto = 200 000

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jutsu:
 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ekwipunek : 3 kunaie , 3 shirukeny

Artefakty :

Atrybuty :
Celność - 10
Szybkość -20
Zręczność -10
Reakcja - 20

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tuner.pun.pl www.wsmsux.pun.pl www.mu-online.pun.pl www.zsmalbork.pun.pl www.cs-uszatek.pun.pl