Gra o tematyce naruto
Techniki na poziomie E i D
Kasumi Juusha no Jutsu
Ramga: D
Chakra: 400
Opis: GenJutsu polega na tym, że wróg widzi kilku przeciwników zamiast jednego i nie wie który jest prawdziwy, więc łatwiej jest go zaskoczyć. Technika trwa 2 rundy. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.
Narakumi no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 500
Opis: Technika polega na pokazaniu przeciwnikowi strasznych wizji, przez co staje się praktycznie sparaliżowany ze strachu na jedną rundę.
Techniki o randze C
Jigoku Gouka no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 800
Opis: Tworzymy iluzję wielkiej ognistej kuli lecącej z nieba zmuszając przeciwników do uniku, albo ucieczki.
Kokohi no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 1000
Opis: Technika polega na modyfikowaniu otoczenia (w oczach wroga). Możemy to robić w dowolny sposób w zależności od tego jaki jest nasz cel. Możemy stworzyć iluzję bujnych krzaków, w których się ukryjemy, albo zmienić otoczenie w celu wprowadzenia wroga w błąd.
Kori Shinchuu no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 800
Opis: Jutsu polega na wytworzeniu iluzji otoczenia, po którym wędruje przeciwnik, w taki sposób, że chodzi on w kółko nie mogąc znaleźć wyjścia. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.
Magen • Kyouten Chiten
Ranga: C
Chakra: 1000
Opis: Jutsu polega na zamiany miejsca z przeciwnikiem.
Utsusemi no Jutsu
Ranga:C
Chakra: 800
Opis:Technika polegająca na zmylenie wroga, która polega na emisji swojego głosu ze wszystkich stron.
Nemuri
Chakra: 800
Atak : paraliżuje na 5 postów
Opis:Ta technika powoduje że po prostym dotknięciem ciała przeciwnika, ninja usypia wroga.
Techniki o randze B
Flower Petal Dissolve
Ranga: B
Chakra: 2000
Atak : 1000 oraz paraliżuje na 3tóry
Opis: Tworzymy iluzję deszczu liści lub płatków kwiatów, które skupiają się na przeciwniku i zaczynają go dusić. Wrażenie jest tak silne, że mogą nawet powstać rzeczywiste obrażenia. Działa 1 rundę.
Jubaku Satsu
Ranga: B
Chakra: 2000
Atak : unieruchamia na 5 postów
Opis: Przeciwnik ma wrażenie, że jest spętany grubymi gałęziami drzewa i nie może się ruszyć. My natomiast jesteśmy w jego oczach zlani z tym drzewem, możemy dowolnie przez nie przenikać, wnikać w nie i wysuwać się z niego niczym duch. Możemy też atakować zdezorientowanego przeciwnika. Działa 1 rundę.
Shikumi no Jutsu
Rnaga: B
Chakra: 2000
Opis: "Mordercze spojrzenie" polegające na kontakcie wzrokowym, w trakcie którego spojrzeniem przekazujemy najgorsze możliwe intencje wrogowi, co wywołuje u niego strach paraliżujący na 5 rund.
Techniki rangi A
Kokuangyou no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 5000
Opis: Dla przeciwnika zapada absolutna ciemność. Nie widzi niczego przed sobą. Możliwe jest w tej sytuacji opieranie się na innych niż wzrok zmysłach. Tego jutsu nie da rady rozproszyć dzięki Kai , potrzebna jest pomoc z zewnątrz .
Nehan Shouja no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 2000
Atak : paraliżuje na 8 postów
Opis: Dzięki tej technice usypiamy wszystkich w promieniu 20m. Jednak staje się to dosyć powoli więc lepsi shinobi mogą uniknąć efektów tej techniki dzięki Kai.
Kanashibari no Jutsu
Ranga:A
Chakra:10000
Opis: Patrząc przeciwnikowi w oczy sprawiamy że zostaje on dosłownie zamrożony przez strach. Przeciwnik nie może się ruszyć przez 5 rund , szybciej może uwolnić go tylko ktoś inny przekazując mu trochę swojej chakry
Kage wioski ukrytej w liściach
CH = 50 000
HP = 38 000
Klan = Senju
Złoto = 200 000
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jutsu:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ekwipunek : 3 kunaie , 3 shirukeny
Artefakty :
Atrybuty :
Celność - 10
Szybkość -20
Zręczność -10
Reakcja - 20
Offline