YONDAIME

Gra o tematyce naruto

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Jesteś grafikiem?? Znasz się na rzeczy?? Zrób logo na strone. Za dobre logo daje range chunina.

#1 2008-05-17 11:04:52

Yondaime

http://i27.tinypic.com/15mias9.png

5506292
Call me!
Zarejestrowany: 2008-05-05
Posty: 196
Punktów :   

Suiton

Techniki  o randze E i D

Mizu no Tatsumaki
http://img214.imageshack.us/img214/1964/tatsumakibta8.jpg
Ranga: D
Chakra: 500
Atak : unieruchamia na 3 tóry
Opis: Użytkownik tworzy małe tornado z wody, poruszające się z dużą prędkością. ktoś kto w nie wpadnie nie może formować żadnych pieczęci dopóki nie zostanie przez nie wyrzucony. Tornado utrzymuje się tylko kilka sekund.

Taihoudan
http://img54.imageshack.us/img54/55/kaihoudanaqz1.jpg
Ranga: D
Chakra: 500
Atak : 1000
Opis: Użytkownik przy mocnym wydechu wypuszcza z ust spory strumień wody o dość dużym ciśnieniu, co może odrzucić przeciwnika i spowodować jego bolesne uderzenie o jakiś twardy przedmiot (skała, drzewo).

Teppoudama
http://img404.imageshack.us/img404/7671/teppoudamabgr2.jpg
Ranga: D
Chakra: 500
Atak : 800
Opis: Technika podobna do Jutsu Endan (Katon), z tą różnicą, że w tym przypadku wypluwamy pocisk wodny zamiast ognistego.

Suigadan
http://img411.imageshack.us/img411/6366/suigadanbtn0.jpg
Ranga: D
Chakra: 1000 x 1 kolec
Atak : 300 x 1 kolec
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Jutsu polega na wytworzeniu wysuwających się z wody kolców (oczywiście stworzonych z wody), które poruszają się całkiem szybko w kierunku najbliższego celu. Musimy uważać, żeby nie stworzyć ich bliżej siebie niż przeciwnika, gdyż wtedy zaatakuje nas własna technika. Technika rozwija się wraz z użytkownikiem. Razem z kolejnymi poziomami (Gennin - Chuunin - Jounin - Sannin -Sage) możemy tworzyć kolejno: 1,3,5,7 i 9 wodnych kolców.


Techniki  o randze C

Daibakuryuu no Jutsu
http://img339.imageshack.us/img339/4100/daibakuryuuapw3.jpg
Ranga: C
Chakra: 3000
Atak : 2000 i unieruchamia na 5 postów
Opis: Technika działa tylko w środowisku wodnym (na wodzie lub w wodzie) ! Technika jest tym skuteczniejsza, im głębszy jest akwen wodny, na którym została użyta. Polega ona na wytworzeniu dużego wiru wodnego, który wciąga wszystko, co jest w jego zasięgu i ściąga to na samo dno. Jeśli akurat woda będzie wystarczająco głęboka przeciwnik może udusić się wciągnięty w wodną otchłań. Jest to kolejna technika, która blokuje wykonywanie pieczęci złapanym w nią przeciwnikom.

Mizu Bunshin no Jutsu
http://img527.imageshack.us/img527/8015/mizubunshinhm9.jpg
Ranga: C
Chakra: 500 x 1 klon
Opis: Tworzy wodne klony o właściwościach identycznych jak klony Kage Bunshin, tyle że wymagają one bliskości wody do powstania. Te klony mają fizyczną postać i mogą tworzyć pieczęcie, jednak po przyjęciu choćby jednego ciosu znikają i nie mogą zbytnio oddalać się od twórcy.

Mizu no Muchi
http://img186.imageshack.us/img186/6705/mizumuchibjn4.jpg
Ranga: C
Chakra: 2000
Atak : unieruchamia na 10 postów
Opis: Tworzy wytrzymały bicz z wody, który nadaje się do walki, wiązania jeńców jak i ułatwienia sobie ucieczki, czy przyspieszenia podróży.

Suijinheki
http://img529.imageshack.us/img529/2660/suijinhekiboz9.jpg
Ranga: C
Chakra: 2000
Opis: Wypuszczamy z ust dużą ilość wody, która tworzy przed nami grubą ścianę sporej wielkości. Technika bardzo przydatna, gdy nie mamy gdzie uciec przed atakiem.

Mizu Tensou no Jutsu
http://img505.imageshack.us/img505/8899/tgjqn5.png
Ranga: C
Chakra: 1000
Możemy ukryś sie w każdym, nawet najmniejszym zbiorniku wodnym. Do
póki jesteśmy ukryci przeciwnik nas nie widzi ale nie możemy wykonywać jutsu

Suirou no Jutsu
http://img517.imageshack.us/img517/1488/suiroubrw2.jpg
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Zamyka przeciwnika w wodnej pułapce, z której bardzo trudno się uwolnić, może ją rozbić tylko naprawdę bardzo mocna fizycznie technika. Pułapkę musimy cały czas utrzymywać jedną ręką i nie możemy się z nią przemieszczać, przez co technika nie zawsze się sprawdza przeciw wielu przeciwnikom.


Techniki  o randze B

Mizu Kamikiri
http://i25.tinypic.com/2cqzp6s.jpg
Ranga: B
Chakra: 5000
Atak : 4000
Opis: Uderzając czubkiem nogi w ziemie tworzymy coś w rodzaju wodnego ostrza które może przeciąć nawet skałę. Najlepiej sprawdza się przeciwko celom znajdujących się na ziemi gdyż porusza się to bardzo szybko , jednak może oderwać się od ziemi i zaatakować cel w powietrzu . Dużo łatwiej jest uniknąć ciosu w powietrzu gdyż żeby się oderwać te wodne ostrze musi nabrać prędkości a w locie nie może zmieniać kierunku lotu.

Kokuun no Jutsu
http://img509.imageshack.us/img509/866/kokuunbvx5.jpg
Ranga: B
Chakra: 10000
Atak : 10000
Opis: Nietypowa technika należąca do tego żywiołu. Polega ona na sprowadzeniu deszczowych chmur nad wybrany obszar i zesłanie z nich deszczu, który jednak nie jest deszczem z wody, a z łatwopalnego, czarnego płynu. Potem wystarczy np. notką podpalić jedną z kropel, a cały obszar zajmie się ogniem. Technika ma całkiem spore pole rażenia, jednak jest dosyć nieprzewidywalna i wymaga dużej ilości chakry, gdyż nie jest to standardowa kontrola wody.

Suikoudan no Jutsu
http://img507.imageshack.us/img507/476/suikoudanbuj3.jpg
Ranga: B
Chakra: 5000
Atak : 8000
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy duży wodny strumień, który bardzo szybko atakuje wybrany przez nas cel. Technika ma całkiem duży zasięg , jednak im bliżej wody jest cel tym silniejsza jest moc jutsu.

Suiryuudan no Jutsu
http://img292.imageshack.us/img292/1540/suiryuudanbpl6.jpg
Ranga: B
Chakra: 10000
Atak : 15000
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy szybko poruszającego się, wielkiego wodnego smoka, który ma dwukrotnie większy zasięg, niż technika Suikoudan, jednak wraz z oddalaniem się od źródła powstania jego moc spada.

Suishuu Gorugon    Nowe !
http://i32.tinypic.com/14avdx2.jpg
Ranga: B
Chakra: 10000
Atak : 15000
Opis: Ta technika pozwala nam na wytworzenie sporej ilości wody i przekształceniu jej w bestie przypominającą węża. Ten że wąż ma ostre kły , szybko się porusza oraz automatycznie się regeneruje po zwykłych uderzeniach , ma dwie wady , może atakować tylko jeden cel na raz oraz natychmiastowo znika trafiony ognistą techniką.

Suishouha
http://img207.imageshack.us/img207/5558/suishuuhabtu6.jpg
Ranga: B
Chakra: 20000
Atak : 15000
Opis: Tworzy ogromne wodne tornado wodą wypuszczaną z ust. Tornado ma właściwości podobne jak w jutsu Mizu no Tatsumaki, jednak ma większy zasięg, większe pole rażenia i dłuższy czas trwania, w dodatku można w pewnym stopniu kontrolować kierunek jego ruchu.


Techniki  o randze A

Baku Suishouha
http://img511.imageshack.us/img511/9097/bakusuibmb5.jpg
Ranga: A
Chakra: 20000
Atak : 20000
Opis: Jedna z najbardziej lubianych technik w środowisku użytkowników Suitonu. Polega na wypuszczeniu z ust ogromnej ilości wody, która zalewa całą okolicę, utrudniając ruch wrogowi, mogąc go zatopić (to przecież ogromne ciśnienie wody !) i umożliwiając wykonanie wielu wodnych technik nie do użycia na suchym terenie. Jutsu zamienia całą okolicę w jedno wielkie jezioro.

Goshoku Zame
http://www.senpuu.net/fotki/tech/Goshoku_Zame_%5BSuiton%5D.jpg
Ranga: A
Chakra: 15000
Atak : all
Opis:Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.

Suiryuuben              Nowe !
http://i28.tinypic.com/11qlkkz.jpg   http://i26.tinypic.com/103acfm.jpg
Ranga: A
Chakra: 10000
Atak : all
Opis: Dzięki temu jutsu tworzymy nad sobą dużą wodną kulę . Z tej że kuli możemy tworzyć coś w rodzaju biczy wodnych , jednak dzięki połączeniu z naszą chakrą są one trwalsze a ich końcówka mocno zakończona , dzięki czemu możemy używać ich zarówno do ataku jak i obrony.

Daibakufu no Jutsu
http://img260.imageshack.us/img260/8361/daibakubsr1.jpg
Ranga: A
Chakra: 10000
Atak : 15000
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Użytkownik tego Jutsu tworzy z wody ogromną falę, która zalewa przeciwnika przygniatając go masami wody o wadze setek ton. Technika dosłownie miażdży i topi przeciwnika jednocześnie.


Techniki  o randze S

Mizu Kawarimi
http://i25.tinypic.com/nzr5gz.jpg
Ranga: S
Chakra: 5000    < jedna regeneracja 1000>
Opis: Technika wodnej regeneracji. Jest to jutsu polegające na zmianie natury naszego ciała w wodną , wyglądamy identycznie jednak jesteśmy w 100% z wody , możemy zregenerować swoje ciało po całkowitym zniszczeniu jeżeli gdzieś blisko znajduje się choćby łyżeczka wody , jednak by móc to zrobić należy użyć tej techniki przed niszczącym uderzeniem . Technika ta może służyć także jako jutsu kamuflażu jednak głównym jej przeznaczeniem jest regeneracja ciała.

Mizukuri no Yaiba
http://i31.tinypic.com/2zobslz.jpg
Ranga: S
Chakra: 15000
Atak : all
Opis: Dzięki tej technice użytkownik może z wody stworzyć praktycznie niezniszczalny miecz, zdolny przebić najtwardszy nawet materiał. Miecz ten posiada wytrzymałość, jakiej nie ma żaden ze znanych nam metali.


Kage wioski ukrytej w liściach

CH = 50 000
HP = 38 000
Klan = Senju
Złoto = 200 000

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jutsu:
 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ekwipunek : 3 kunaie , 3 shirukeny

Artefakty :

Atrybuty :
Celność - 10
Szybkość -20
Zręczność -10
Reakcja - 20

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.be-a-vet.pun.pl www.cs-uszatek.pun.pl www.zsmalbork.pun.pl www.tuner.pun.pl www.wsmsux.pun.pl